Skip to content

Share With Care: Η viral καμπάνια της Telekom για την ανάρτηση παιδικών φωτογραφιών στα Social Media

Ήταν 29 Οκτωβρίου 1969, όταν για πρώτη φορά αποστέλλεται μέσω διαδικτύου ένα μήνυμα με μόλις δύο γράμματα –LO. Μια ανολοκλήρωτη προσπάθεια αποστολής του LOGIN, που άλλαξε για πάντα την επικοινωνία.

Σήμερα, 55 χρόνια μετά, η COSMOTE, γιορτάζει αυτήν την ημέρα-ορόσημο με την κοινωνική καμπάνια του Ομίλου Telekom «Share With Care». Με αυτό τον τρόπο δεσμεύεται να προωθεί την ψηφιακή ασφάλεια. Βασικός άξονα και μέλημα είναι η προστασία των ανηλίκων, της πιο ευάλωτης δηλαδή ομάδας, που εν αγνοία τους προβάλλουν την εικόνας τους χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Ηκαμπάνια «Share With Care» αναδεικνύει την ανάγκη για ασφαλή διαχείριση της ψηφιακής ταυτότητας ,αλλά και τους κινδύνους που κρύβει το «sharenting», η δημόσια κοινοποίηση εικόνων και πληροφοριών παιδιών από τους γονείς τους, στα social media.