Στην 9η της συμμετοχή στη Viva Technology, τη μεγαλύτερη τεχνολογική έκθεση της Ευρώπης (11-13 Ιουνίου, Παρίσι), η L’Oréal θα παρουσιάσει το πιο προηγμένο και εμπνευσμένο χαρτοφυλάκιο καινοτομιών της, ενισχύοντας το όραμα μιας ομορφιάς πιο εξατομικευμένης, βιωσιμης και χωρίς αποκλεισμούς.
Μεταξύ των κορυφαίων καινοτομιών:
- L’Oréal Longevity Integrative Science™: Μια νέα προσέγγιση για την επιδερμική μακροβιότητα, που ενσωματώνει την επιστήμη, την τεχνολογία και τη δερματολογική φροντίδα.
- Lancôme Cell BioPrint: Συσκευή lab-on-a-chip που αναλύει την πορεία γήρανσης της επιδερμίδας.
- BioPods by Interstellar Lab: Καθετοποιημένη καλλιέργεια φυτικών συστατικών με AI.
- YSL Beauty Hyper Look Studio: Real-time δημιουργία viral makeup looks με τεχνολογία AR.
- L’Oréal Paris Beauty Genius: Agentic AI beauty assistant με ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Η Barbara Lavernos, Deputy CEO για Research, Innovation and Technology, δηλώνει: “Εισάγουμε μια νέα εποχή στη τεχνολογικά ενισχυμένη ομορφιά για την ευζωία, τη δημιουργικότητα και τη βιωσιμότητα.”
Η Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer, προσθέτει: “Η τεχνητή νοημοσύνη και οι νέες τεχνολογίες επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με την ομορφιά.”
Ανάμεσα στα highlights:
- Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER: Συσκευή με 400 μικροακίδες για ενισχυμένη απορρόφηση ενεργών συστατικών.
- Osmobloom™: Τεχνολογία συλλογή αρωματικών μορίων χωρίς καταστροφή των άνθεων.
- La Roche-Posay Spotscan+Coach: AI-based υποστήριξη για ακμή, με wellness συνεργασία Calm.
- Noli: AI-powered marketplace ομορφιας με προσωποποιημένες προτάσεις και παραγγελίες.
- Agentic Consumer Care: Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών με τεχνολογία Salesforce.
CreAltech: Το δημιουργικό εργαστήρι περιεχομένου της L’Oréal για την παραγωγή αυθεντικών εικόνων, video και κειμένων με γενετική AI σε συνεργασία με Google, Adobe και OMI.
Η L’Oréal επαναβεβαιώνει τον ηγετικό της ρόλο στην παγκόσμια BeautyTech σκηνή, χτίζοντας ένα βιώσιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για την ομορφιά.