Skip to content

VIVA TECHNOLOGY 2025: Η L’ORÉAL ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΝΕΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ

Στην 9η της συμμετοχή στη Viva Technology, τη μεγαλύτερη τεχνολογική έκθεση της Ευρώπης (11-13 Ιουνίου, Παρίσι), η L’Oréal θα παρουσιάσει το πιο προηγμένο και εμπνευσμένο χαρτοφυλάκιο καινοτομιών της, ενισχύοντας το όραμα μιας ομορφιάς πιο εξατομικευμένης, βιωσιμης και χωρίς αποκλεισμούς.

Μεταξύ των κορυφαίων καινοτομιών:

  • L’Oréal Longevity Integrative Science™: Μια νέα προσέγγιση για την επιδερμική μακροβιότητα, που ενσωματώνει την επιστήμη, την τεχνολογία και τη δερματολογική φροντίδα.
  • Lancôme Cell BioPrint: Συσκευή lab-on-a-chip που αναλύει την πορεία γήρανσης της επιδερμίδας.
  • BioPods by Interstellar Lab: Καθετοποιημένη καλλιέργεια φυτικών συστατικών με AI.
  • YSL Beauty Hyper Look Studio: Real-time δημιουργία viral makeup looks με τεχνολογία AR.
  • L’Oréal Paris Beauty Genius: Agentic AI beauty assistant με ενσωμάτωση στο WhatsApp.

Η Barbara Lavernos, Deputy CEO για Research, Innovation and Technology, δηλώνει: “Εισάγουμε μια νέα εποχή στη τεχνολογικά ενισχυμένη ομορφιά για την ευζωία, τη δημιουργικότητα και τη βιωσιμότητα.”

Η Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer, προσθέτει: “Η τεχνητή νοημοσύνη και οι νέες τεχνολογίες επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με την ομορφιά.”

Ανάμεσα στα highlights:

  • Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER: Συσκευή με 400 μικροακίδες για ενισχυμένη απορρόφηση ενεργών συστατικών.
  • Osmobloom™: Τεχνολογία συλλογή αρωματικών μορίων χωρίς καταστροφή των άνθεων.
  • La Roche-Posay Spotscan+Coach: AI-based υποστήριξη για ακμή, με wellness συνεργασία Calm.
  • Noli: AI-powered marketplace ομορφιας με προσωποποιημένες προτάσεις και παραγγελίες.
  • Agentic Consumer Care: Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών με τεχνολογία Salesforce.

CreAltech: Το δημιουργικό εργαστήρι περιεχομένου της L’Oréal για την παραγωγή αυθεντικών εικόνων, video και κειμένων με γενετική AI σε συνεργασία με Google, Adobe και OMI.

Η L’Oréal επαναβεβαιώνει τον ηγετικό της ρόλο στην παγκόσμια BeautyTech σκηνή, χτίζοντας ένα βιώσιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για την ομορφιά.