Η Always®, κορυφαίο brand γυναικείας υγιεινής παγκοσμίως και μέλος του ομίλου Procter & Gamble, λανσάρει τη νέα σερβιέτα Always Ultra, εισάγοντας τη μεγαλύτερη καινοτομία στην ιστορία της. Το νέο προϊόν συνδυάζει απόλυτη απορροφητικότητα με εξαιρετική απαλότητα, ικανοποιώντας επιτέλους το πιο διαχρονικό αίτημα των γυναικών: «Προστασία και άνεση, χωρίς συμβιβασμούς».
Η νέα Always® σχεδιάστηκε μέσα από μια εκτενή διαδικασία ακρόασης των καταναλωτριών, μέσω της οποίας η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της P&G συγκέντρωσε σχόλια, εμπειρίες και ανάγκες πραγματικών γυναικών. Το αποτέλεσμα είναι μια αναβαθμισμένη σερβιέτα με βελτιωμένα απορροφητικά στρώματα και απαλή σύνθεση, που ανταποκρίνεται ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.
Το λανσάρισμα συνοδεύεται από την καμπάνια #ΣεΑκούμε, η οποία βασίζεται σε αληθινές ιστορίες και σχόλια καταναλωτριών. Η φωνή των γυναικών δεν ενέπνευσε μόνο το προϊόν, αλλά και ολόκληρη την επικοινωνιακή στρατηγική της Always®.
Η παρουσίαση της νέας Always® πραγματοποιήθηκε στο Anassa City Events, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του brand, συνεργατών, δημοσιογράφων και γυναικών που συνέβαλαν ενεργά στη δημιουργία της καμπάνιας. Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων η Χριστίνα Μπόμπα, η Marseaux, η Δανάη Γεωργαντά, η Φωτεινή Αριστακεσιάν, η Μαρία Μητσώλα και η Αναστασία Κοτελίδου.
Η εκδήλωση ανέδειξε τη δέσμευση της Always® στην αυθεντική φροντίδα, την καινοτομία με σκοπό και την ουσιαστική επικοινωνία με τις γυναίκες, οι οποίες βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο της αποστολής της μάρκας.
Με το νέο της λανσάρισμα, η Always® καλεί όλες τις γυναίκες να γίνουν μέρος του διαλόγου και να δοκιμάσουν το νέο προϊόν.
Γιατί η επόμενη μεγάλη καινοτομία δεν ξεκινά από εμάς. Ξεκινά από εσάς.