Από τα viral dupes στα δικά του signature αρώματα, το Dossier μπαίνει δυναμικά στο retail
Μετά από έξι χρόνια παρουσίας αποκλειστικά online, το Dossier – το TikTok-ικό φαινόμενο που έγινε γνωστό για τα designer-inspired αρώματά του – ανοίγει το πρώτο του φυσικό κατάστημα στο Νολίτα της Νέας Υόρκης.
Το νέο flagship, που βρίσκεται στην 242 Elizabeth Street, στεγάζεται στην καρδιά της λεγόμενης “Scent Row”, δίπλα σε premium ονόματα όπως Le Labo, D.S. & Durga και Aesop. Και παρότι βρίσκεται ανάμεσα σε giants της αρωματοποιίας, το Dossier παραμένει πιστό στο όραμά του: προσβάσιμη πολυτέλεια με επίκεντρο την εμπειρία του αρώματος.
«Όταν ξεκινήσαμε το Dossier, θέλαμε να επιστρέψουμε στην ουσία του αρώματος — τη μυρωδιά», εξηγεί η Ines Guien, COO και Head of Creative Lab της εταιρείας. «Μετά από χρόνια πωλήσεων μέσα από οθόνες, συνειδητοποιήσαμε ότι ο κόσμος θέλει να μυρίσει, να νιώσει, να δοκιμάσει».
Η boutique των 1.300 τ.π., σχεδιασμένη από το διακεκριμένο αρχιτεκτονικό γραφείο Malherbe Paris (γνωστό από τα πρότζεκτ του για Dior και Moët Hennessy), συνδυάζει τη minimal αισθητική με έντονη ταυτότητα. Το χαρακτηριστικό coral του Dossier κυριαρχεί, ενώ το ανοιχτό layout οδηγεί τον επισκέπτη σε μια “γκαλερί” αρωμάτων χωρισμένων ανά οικογένεια: gourmand, earthy, floral, fresh.
Το Dossier ξεκίνησε ως DTC brand και εξελίχθηκε σε νούμερο 1 σε πωλήσεις αρωμάτων στα Walmart των ΗΠΑ. Όμως, όπως τονίζει η Guien, το να έχει το brand τη δική του retail προσωπικότητα είναι το επόμενο, φυσικό βήμα.
Όπως λέει και ο Chief Creative Officer, Max Poussier:
«Μπορούμε να έχουμε την πολυτελή εικόνα, το όμορφο κατάστημα, την αισθητική. Αλλά στο τέλος της ημέρας, κρατάμε τις τιμές για όλους.»
Η Dossier boutique είναι ανοιχτή – και μας καλεί να μυρίσουμε τον κόσμο… από την αρχή.