Η Celia Kritharioti ντύνει την κομψότητα με haute couture υπογραφή
Το Φεστιβάλ των Καννών δεν είναι μόνο σινεμά. Είναι και statement. Μια πασαρέλα όπου το στιλ συναντά τον συμβολισμό – και φέτος, η ελληνική υψηλή ραπτική είχε τη δική της λαμπρή στιγμή στο πιο διάσημο red carpet του κόσμου. Ο οίκος Celia Kritharioti, με τις δημιουργίες του να έχουν παρουσιαστεί πρόσφατα στο Παρίσι, έδωσε το παρών με φορέματα που ενσάρκωσαν τη σύγχρονη θηλυκότητα με λάμψη, λεπτομέρεια και φινέτσα.
Η Κλέλια Ανδριολάτου έκλεψε τις εντυπώσεις με ένα στενό εξώπλατο μαύρο φόρεμα με ροζ λεπτομέρεια και άσπρο τούλι στο τελείωμα, ολοκληρωμένο με έναν εντυπωσιακό μαύρο φιόγκο. Η εμφάνισή της συνδύασε τη λιτότητα με τη θεατρικότητα, αποπνέοντας κάτι από την αίγλη μιας σύγχρονης Grace Kelly.
Η Ήβη Αδάμου επέλεξε μια ασπρόμαυρη δημιουργία που ισορροπούσε ανάμεσα στο τολμηρό και το κομψό, αποδεικνύοντας πως η υψηλή ραπτική μπορεί να είναι ταυτόχρονα σέξι και σοφιστικέ. Η ένταση του look τονίστηκε από τις γεωμετρικές γραμμές και την αρμονία του ασπρόμαυρου.
Η Έβελυν Καζαντζόγλου επέλεξε ένα γοργονέ μαύρο φόρεμα, περίτεχνα κεντημένο με Swarovski, που κατέληγε σε μια δραματική ουρά από τούλι. Glamorous, τολμηρό και κινηματογραφικό, το look της θύμιζε παλιό Χόλιγουντ – κι ας βρισκόταν στις Κάννες.
Μια πιο συναισθηματική αλλά εξίσου στιλάτη παρουσία ήταν αυτή της Σιμώνης Χριστοδούλου, συζύγου του σκηνοθέτη Ανδρέα Γεωργίου, που διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της. Επέλεξε ένα μαύρο φόρεμα με ανοιχτή πλάτη και λευκές λεπτομέρειες, αποδεικνύοντας ότι η μητρότητα μπορεί να είναι συγκινητικά κομψή και λαμπερή.
Ο οίκος Celia Kritharioti, με ιστορία που ξεκινά από το 1906, συνεχίζει να γράφει σύγχρονα κεφάλαια στο βιβλίο της ελληνικής μόδας – με κάθε ράψιμο, μια ανάσα πολυτέλειας.