Στο Παρίσι, την καρδιά της παγκόσμιας μόδας, η Havaianas και η Gimaguas ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας μια νέα, τολμηρή εκδοχή του εμβληματικού μοντέλου Brasil Logo. Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας, οι δύο brands παρουσιάζουν τη συνεργασία τους μέσα από ένα εντυπωσιακό εικαστικό installation, δημιουργώντας έναν χώρο που αποτυπώνει την ανεπιτήδευτη, καλοκαιρινή τους ταυτότητα με urban twist.
Η επανερμηνεία του μοντέλου Brasil αποτελεί έναν δημιουργικό διάλογο ανάμεσα στη νοσταλγία και τον σύγχρονο σχεδιασμό, με τη συμβολή της καλλιτέχνιδας Lana Von Thorn και της set designer Sati Leonne Faulks. Η Von Thorn σχεδίασε γλυπτά-υπερμεγέθεις Havaianas και κουτιά παπουτσιών από μεταλλικό πλέγμα, που παίζουν με την υφή και την κλίμακα, ενώ η Faulks δημιούργησε ένα φωτεινό, βιομηχανικό σκηνικό που λειτουργεί ως ιδανικός καμβάς για να αναδειχθεί το σύνολο.
Η νέα εκδοχή του Brasil Logo μοντέλου ντύνεται με μεταλλικά στοιχεία, σε μια αισθητική που υπογράφει ξεκάθαρα η Gimaguas: κομψή, λιτή αλλά με έντονο χαρακτήρα. Το κλειδί αποτελεί το βασικό συμβολικό μοτίβο της συλλογής – μικρό αλλά βαρύ, με πολλαπλούς συμβολισμούς: πρόσβαση, προστασία, ανεξαρτησία. Η νέα σιλουέτα αποπνέει έναν σύγχρονο μινιμαλισμό, όπου η σαγιονάρα γίνεται κάτι παραπάνω από υπόδημα: ένα αντικείμενο-σύμβολο της καλοκαιρινής ελευθερίας.
Το installation και το event που το συνόδευσε, δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση προϊόντος, αλλά μια πολυαισθητηριακή εμπειρία. Μια ιστορία ειπωμένη με φως, μέταλλο, υφή και στυλ. Το Παρίσι «φλερτάρει» με τη Βραζιλία, και η iconic σαγιονάρα αποκτά νέα πνοή, ανάμεσα σε αντικείμενα της καθημερινότητας: σαγιονάρες, κλειδιά, κινητό. Μια υπενθύμιση ότι η μόδα, όταν είναι αληθινή, δεν χρειάζεται φαντασία – χρειάζεται απλότητα, φως και προσωπικότητα.
Η συνεργασία Gimaguas x Havaianas επιβεβαιώνει ότι ακόμη και τα πιο γνώριμα αντικείμενα μπορούν να ξανασυστηθούν, με έναν τρόπο φρέσκο, αισθητικά τολμηρό και απόλυτα καλοκαιρινό.